مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-26سياسي

استقبال طالبان از بیانات رهبر انقلاب


سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در پیامی از بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص لزوم اتحاد میان شیعه و سنی در افغانستان استقبال کرد.

- سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در پیامی از بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص لزوم اتحاد میان شیعه و سنی در افغانستان استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان با انتشار پیامی در توییتر نوشت: طالبان از سخنان آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران که خواستار وحدت بیشتر میان سنی ها و شیعیان در افغانستان شده است، استقبال می کند.

وی ادامه داد: ان شاءالله توطئه دشمنان برای از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی خنثی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت کننده در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در بخشی از بیانات شان علت تأکیدهای مکرر بر مسئله وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش های جدی دشمنان برای افزایش فاصله ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی ها هم وارد شده در حالی که آنها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند.

رهبر انقلاب با اشاره به تلاش های آمریکا و عوامل دست آموز آن برای ایجاد فتنه در هر جای دنیای اسلامی، خاطرنشان کردند: انفجارهای تأسف بار و گریه آور اخیر در مساجد افغانستان علیه مردم مسلمان و نمازگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال طالبان از بیانات رهبر انقلاب

استقبال طالبان از بیانات رهبر انقلاب