مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-26سياسي

1200 قطعه مشاعی محله اتابک تعیین تکلیف شود


عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت اتابک گفت: امروز تعیین تکلیف 1200 قطعه مشاعی یکی از اصلی ترین مطالبه سکنه است.

- ، زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که تذکر من در خصوص وضعیت محله اتابک است، گفت: در سال 1386 تا 1388 پروژه خانه به جای خانه در محله اتابک در منطقه 15 اجرایی شد و براساس این طرح ساکنان محله برای ماندن در همان محله تشویق می شدند به گونه ای که در این پروژه که 20 بلوک شهری را در بر می گرفت ساکنان به جای دریافت وجه نقد برای تملک املاک شان توسط شهرداری، خانه ای جدید به جای خانه فرسوده دریافت می کردند.

وی اضافه کرد: این خانه جدید دقیقاً در اراضی رو به روی همان خیابان محل طرح یعنی اتابک بود که قرار بود در طول یکسال این اهالی در این خانه ها موقتاً ساکن شوند و بعد که خانه هایشان نوسازی شد، به خانه هایشان بروند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره به بروز چالش های حقوقی در صدور سند برای املاک جدید اظهار کرد: محدودیت های جدی برای نقل و انتقال املاک در داخل محدوده ایجاد شد به گونه ای که بیش از یک دهه است که اهالی به خانه هایشان رفته اند؛ اما سندی صادر نشده است و امروز تعیین تکلیف 1200 قطعه مشاعی یکی از اصلی ترین مطالبه سکنه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 قطعه مشاعی محله اتابک تعیین تکلیف شود

1200 قطعه مشاعی محله اتابک تعیین تکلیف شود