مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-26سياسي

سرمایه گذاری اوقاف در حوزه های دانش بنیان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با بیان اینکه سنت حسنه «وقف» می تواند در حوزه تامین منابع مالی برای دانش بنیان ها نقش آفرینی داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسین مهدیان صبح امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف در تهران گفت: جهت دهی نیات واقفین خیراندیش به سمت شرکت های دانش بنیان یکی از نیازهای ضروری در وضعیت فعلی است که باعث ایجاد اشتغال پایدار و افزایش بهره وری موقوفات میگردد.

وی با اشاره به سابقه طولانی سنت حسنه وقف ، اظهار کرد: در وقف، یک شخص در جهت یک نیت خیرخوانه، آنچه که دارد را در اختیار آیندگان قرار می دهد؛ هر چقدر که جلوتر می رویم، تاثیرگذاری سنت حسنه وقف در رفع آسیب های مختلف در جامعه بیش از پیش نمایان می شود.

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان  با بیان اینکه نگاه ما در زمینه شرکت های دانش بنیان، حمایت از جوانان و ظرفیت های بومی منطقه است، گفت: کار علمی باید اثربخشی داشته باشد و باید بتوان موانع موجود در راه این کار نیز برداشته شود.

حجت الاسلام مهدیان با تاکید بر اینکه ورود به حوزه دانش بنیان ها از ضرورت های امروز جامعه است، افزود: با توجه به تحریم های مختلف علیه ملت ایران و مشکلاتی که برای مردم در حوزه های مختلف بوجود آمده، ضرورت نقش آفرینی شرکت های دانش بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری اوقاف در حوزه های دانش بنیان

سرمایه گذاری اوقاف در حوزه های دانش بنیان