مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-26بين الملل

نگرانی صهیونیست ها از پیشرفت روزافزون در قدرت پهپادی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه تایمز آو اسراییل در گزارشی نوشت: ایران، دومین رزمایش دفاع هوایی را با بمب افکن، پهپاد و موشک های هدایت لیزری آغاز کرد، - پیشرفت های پهپادی روزافزون ایران، نگرانی گسترده در محافل صهیونیستی را برانگیخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه تایمز آو اسراییل در گزارشی نوشت: ایران، دومین رزمایش دفاع هوایی را با بمب افکن، پهپاد و موشک های هدایت لیزری آغاز کرد، گزارش تلویزیونی حاکی است یک هفته پس از مانور عظیم دفاع هوایی، ایران یک مانور دفاع هوایی دیگر آغاز کرد.

در این مانور، شماری بمب افکن، جت جنگنده، پهپاد های تهاجمی و اکتشافی شرکت خواهند داشت و تسلیحات سنگین، از جمله موشک های هدایت لیزری به کار خواهند برد.

مانور فوق یک هفته پس از آنکه ایران مانور دو روزه دفاع هوایی سالانه را در ناحیه کویری مرکزی کشور با شرکت ارتش و شبه نظامیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کرد، انجام شد.

ایران به طور منظم چنین تمریناتی را برگزار می کند و می گوید به این ترتیب آمادگی نیرو های نظامی را ارزیابی کرده و توانایی های نظامی کشور را به نمایش می گذارد.

در حالی که همه نگران توانایی های هسته ای ایران هستند باید اذعان کرد که قدرت پهپادی ایران به عنوان یک قدرت نظامی روز به روز در حال افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی صهیونیست ها از پیشرفت روزافزون در قدرت پهپادی ایران

نگرانی صهیونیست ها از پیشرفت روزافزون در قدرت پهپادی ایران