مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-26بين الملل

عباس ظرف روزهای آتی به روسیه می رود/نشست قریب الوقوع گروه های فلسطینی


یکی از اعضای کمیته اجرایی ساف با تاکید بر اهمیت نقش روسیه در تحت فشار گذاشتن طرف اسراییلی برای پایبندی به راه حل دوکشوری، از سفر یک هیات فلسطینی به ریاست محمود عباس (رییس تشکیلات خودگردان) در چند روز آینده به مسکو خبر داد.

- یکی از اعضای کمیته اجرایی ساف با تاکید بر اهمیت نقش روسیه در تحت فشار گذاشتن طرف اسراییلی برای پایبندی به راه حل دوکشوری، از سفر یک هیات فلسطینی به ریاست محمود عباس (رییس تشکیلات خودگردان) در چند روز آینده به مسکو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سوا ، عزام الاحمد، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) و کمیته مرکزی جنبش فتح در گفتگو با تلویزیون فلسطین اعلام کرد: یک هیات از فلسطین به ریاست محمود عباس (رییس تشکیلات خودگردان) ظرف روزهای آینده به مسکو سفر خواهد کرد.

الاحمد اظهار کرد: نشست روز یکشنبه رهبران فلسطین به ریاست عباس برای تقدیر از نشست های کمیته اجرایی ساف و کمیته مرکزی فتح طی 10 روز اخیر پس از سخنرانی عباس در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد و در آن اعضایی از دو کمیته اجرایی و مرکزی، دبیرکل های گروه های فلسطینی، فرماندهان دستگاه های امنیتی و برخی چهره های مسنقل حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس ظرف روزهای آتی به روسیه می رود/نشست قریب الوقوع گروه های فلسطینی

عباس ظرف روزهای آتی به روسیه می رود/نشست قریب الوقوع گروه های فلسطینی