مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-26سياسي

روزنامه شرق: دولت رییسی در باره FATF بر سر دوراهی و بلاتکلیفی است


«درباره FATF شما از کجا ذهن خوانی می کنید که نظر من منفی است؟ - او در واکنش به منتقدانش گفت: درباره FATF شما از کجا ذهن خوانی می کنید که نظر من منفی است؟ شرق نوشت: دولت سیدابراهیم رییسی باید موضع خود را در قبال موضوع FATF روشن کند؛ اینکه تمایل دارد بررسی مجدد آن را از مجمع درخواست کند یا خیر؟ رییسی در سال 97 و زمانی که در کسوت رییس قوه قضاییه فعالیت می کرد، درباره FATF گفته بود: می گویند ما تضمین نمی کنیم با امضای این کنوانسیون مشکل اقتصادی حل شود، سؤال ما این است درخصوص FATF ما قانون داخلی تنظیم کرده بودیم و گفته بودیم مردمی که برای رهایی خود از مشکلات به پا خیزند، از دایره تروریسم مستثنا هستند که این را مجلس پذیرفت، اما FATF بیانیه صادر کرد و گفت نباید هیچ قیدوشرطی وجود داشته باشد.

این چگونه است که آنها برای قانون داخلی ما بیانیه صادر می کنند؟ .

البته این موضع نسبتا منفی رییسی در مناظرات انتخاباتی قدری تعدیل شد؛ به نحوی که او در واکنش به منتقدانش گفت: درباره FATF شما از کجا ذهن خوانی می کنید که نظر من منفی است؟ درباره آن توضیح داده شده و موارد عدیده اش از آن اجرا شده و یکی، دو مورد در مجمع تشخیص است.

ما داعیه دار منافع ملت هستیم و اگر منافع ملت در این یا هر قراردادی تأمین شد، موافقیم و اگر منافع ملت تأمین نشد، مخالفیم و نمی توانیم از منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه شرق: دولت رییسی در باره FATF بر سر دوراهی و بلاتکلیفی است

روزنامه شرق: دولت رییسی در باره FATF بر سر دوراهی و بلاتکلیفی است