مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-26بين الملل

رد پای رژیم صهیونیستی در کودتای سودان


یک خبرنگار صهیونیست فاش کرد که تل آویو از طریق موساد، شورای امنیت داخلی و وزارت خارجه این رژیم در حوادث اخیر سودان نقش داشته و علنا از نظامیان در سودان حمایت می کند و معاون رییس شورای حاکمیتی که در واقع فرد شماره دو در سودان است، - یک خبرنگار صهیونیست فاش کرد که تل آویو از طریق موساد، شورای امنیت داخلی و وزارت خارجه این رژیم در حوادث اخیر سودان نقش داشته و علنا از نظامیان در سودان حمایت می کند و معاون رییس شورای حاکمیتی که در واقع فرد شماره دو در سودان است، علنا با موساد همکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم در گزارشی درباره اتفاقات اخیر سودان نوشت که یک منبع اسراییلی مطلع از این اتفاقات از موضع جفری فلتمن، فرستاده آمریکا به شاخ آفریقا در این باره که در توییتی گفته بود کودتا در سودان قابل قبول نیست، انتقاد کرده است.

یسراییل هیوم به نقل از این منبع که نامش را فاش نکرده است نوشت: آمریکا باید از ارتش سودان و عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی آن دفاع کند نه عبد الله حمدوک، نخست وزیر این کشور که از غیرنظامیان است.

این منبع گفت: کودتای امروز حتمی بود و نمی شد جلوی آن را گرفت، چرا که چندین سال است نخست وزیر از یک طرف و رییس شورای حاکمیتی از سوی دیگر، در دو مسیر مخالف حرکت می کنند و کاملا واضح بود که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای رژیم صهیونیستی در کودتای سودان

رد پای رژیم صهیونیستی در کودتای سودان