مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:502021-10-26پزشكي

هرم فعالیت بدنی و اهمیت شناخت آن


مسئول واحد مبارزه با بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز با اشاره به تعریف هرم فعالیت بدنی از سوی متخصصان، اهمیت شناخت این هرم و تاثیرگذاری آن بر سلامت افراد در گروه های مختلف سنی و جنسی و سطوح مختلف هرم یاد شده را تشریح کرد.

- ایسنا/فارس مسئول واحد مبارزه با بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز با اشاره به تعریف "هرم فعالیت بدنی" از سوی متخصصان، اهمیت شناخت این هرم و تاثیرگذاری آن بر سلامت افراد در گروه های مختلف سنی و جنسی و سطوح مختلف هرم یاد شده را تشریح کرد.

نگار میرزاد با بیان اینکه متخصصان یک هرم استاندارد را برای فعالیت بدنی در نظر گرفته اند که با استفاده از آن می توان فعالیت های بدنی مختلفی را برای افراد تجویز کرد، گفت: در قاعده این هرم، فعالیت هایی قرار می گیرند که افراد اغلب به صورت روزانه آنها را انجام می دهند؛ به این نوع فعالیت ها، فعالیت های بدنی روزمره می گویند.

از جمله این فعالیت ها می توان پیاده رفتن از منزل به محل کار یا برای خرید، استفاده از پله به جای آسانسور، زودتر پیاده شدن از تاکسی و اتوبوس یا پارک اتومبیل چند خیابان جلوتر و پیمودن قسمتی از مسیر به صورت پیاده، انجام کارهای باغچه و منزل را نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرم فعالیت بدنی و اهمیت شناخت آن

هرم فعالیت بدنی و اهمیت شناخت آن