مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-26پزشكي

70 درصد جمعیت فردیس واکسینه شدند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس از راه اندازی دو واحد سیار واکسیناسیون خبر داد و گفت: 70 درصد جمعیت واجد شرایط دریافت واکسن در فردیس واکسینه شدند و در واکسیناسیون افراد 12 تا 18 سال و خانم های باردار در استان وضعیت خوبی داریم.

- پانته آ عینی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص وضعیت واکسیناسیون در شهرستان، گفت: تا کنون حدود 70 درصد از  جمعیت واجدالشرایط دریافت واکسن از  12 سال به بالا در فردیس واکسینه شدند.

اما در میزان پوشش دهی واکسیناسیون  گروه سنی 12 تا 18 سال و خانم های باردار وضعیت دو دستگاه ون  به عنوان واحد سیار واکسیناسیون از روز جمعه 30 مهرماه هر هفته به مدت سه روز در  روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در مراکز پرازدحام شهر مستقر می شوند و دو واکسیناتور خانم و آقا از ساعت 8 صبح تا 8 شب  به تزریق واکسن شهروندان مشغول هستند.

این مقام مسؤول یاد آور شد: با توجه به اینکه برخی افراد جامعه ممکن است به دلیل شرایط کاری یا گرفتاری موفق به حضور در مراکز واکسیناسیون نشدند، می توانتد نسبت به دریافت واکسن از طریق این مراکز اقدام کنند.

بر این اساس مراکز سیار واکسیناسیون می تواند برای پوشش دهی بیشترجمعیت شهروندان  کمک موثری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد جمعیت فردیس واکسینه شدند

70 درصد جمعیت فردیس واکسینه شدند