مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-26پزشكي

بازگشت رنگ نارنجی به 2 شهرستان گیلان/ حساسیت مردم نسبت به کرونا کاهش یافته


سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از نارنجی شدن شهرستان های رودسر و رودبار خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته 50 بیمار کرونایی جدید را بستری کردیم.

- ایسنا/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از نارنجی شدن شهرستان های رودسر و رودبار خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته 50 بیمار کرونایی جدید را بستری کردیم.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: دو شهرستان رودسر و رودبار از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی درآمدند.

وی با بیان اینکه تا هفته آخر مهرماه شهرستان های گیلان زرد و آبی بودند، عنوان کرد: هفته گذشته دو شهرستان آبی نیز وضعیت زرد پیدا کردند که نشان دهنده روند صعودی بستری هاست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به نقش مهم کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم در افزایش ابتلا، افزود: طی هفته گذشته شاهد افزایش ترددها به ویژه از سایر استان ها به گیلان بودیم که نشان دهنده کاهش حساسیت مردم و افزایش عادی انگاری آنان نسبت به بیماری کروناست.

مهرابیان، از بستری شدن 50 بیمار جدید گرونایی در گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر 349 بیمار بستری داریم که 70 نفر آنان در بخش های مراقبت های ویژه و آی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت رنگ نارنجی به 2 شهرستان گیلان/ حساسیت مردم نسبت به کرونا کاهش یافته

بازگشت رنگ نارنجی به 2 شهرستان گیلان/ حساسیت مردم نسبت به کرونا کاهش یافته