مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-26اقتصادي

تکمیل 143 واحد دارای شرایط خاص مناطق زلزله زده خراسان شمالی تا پایان آبان


مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: 143 نفر دارای شرایط خاص بودند که واحدهای این افراد تا پایان آبان سال جاری تکمیل می شوند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: 143 نفر دارای شرایط خاص بودند که واحدهای این افراد تا پایان آبان سال جاری تکمیل می شوند.

علی محمدی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه زلزله 27 اردیبهشت ماه سال جاری شهر سنخواست شهرستان جاجرم خراسان شمالی را لرزاند، بیان کرد: تسهیلات بازسازی همچنان به بنیاد مسکن ابلاغ نشده است و در حال حاضر از تسهیلات طرح ویژه برای مناطق زلزله زده استفاده می کنیم و تاکنون 650 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که از این تعداد 507 نفر عقد قرارداد انجام داده اند.

وی با بیان اینکه 430 واحد در مرحله فوندانسیون هستند، اضافه کرد: 375 واحد در مرحله ستون، 230 واحد در مرحله سقف و 90 واحد در مرحله دیوارچینی هستند که تا پایان آبان ماه تعداد زیادی از واحدها به بهره برداری می رسد و باید توجه داشته باشیم که بازسازی مناطق زلزله زده مردم محور است و بنیاد مسکن در زمینه نظارت، معرفی افراد به بانک و.

اقدامات مربوطه را انجام می دهد.

محمدی با اشاره به اینکه در تاریخ پنجم شهریورماه سال جاری اولین عقد قرارداد انجام شد، اظهار کرد: 143 نفر دارای شرایط خاص بودند و واحدهای 139 نفر از این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 143 واحد دارای شرایط خاص مناطق زلزله زده خراسان شمالی تا پایان آبان

تکمیل 143 واحد دارای شرایط خاص مناطق زلزله زده خراسان شمالی تا پایان آبان