مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-26اقتصادي

انجام 31 مورد رفع تصرف فوری در استان فارس


فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که در مهرماه 31 مورد رفع تصرف فوری از اراضی ملی و دولتی در این استان اجرایی شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که در مهرماه 31 مورد رفع تصرف فوری از اراضی ملی و دولتی در این استان اجرایی شده است.

سرهنگ احمدرضا نظریان خاطرنشان کرد: در مهرماه امسال با اجرای بیش از 31 مورد رفع تصرف فوری، بالغ بر 627 هزار و 142 متر مربع بوده از عرصه های دولتی و ملی رفع تصرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راه و شهرسازی فارس، نظریان گفت: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ملی و دولتی در مهرماه امسال 3100 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی همچنین گفت: تعداد احکام اجرا شده قضایی که با صدور حکم اجرا شده 2 مورد بوده و مساحت اراضی که با رای قوه قضاییه باز پس گرفته شده 10546 متر مربع است.

نظریان با اشاره به اینکه ارزش ریالی اراضی بازپس گرفته شده با رای قوه قضاییه در استان فارس 605 میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 31 مورد رفع تصرف فوری در استان فارس

انجام 31 مورد رفع تصرف فوری در استان فارس