مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-26سياسي

سازندگی: شرط احیای برجام لغو تحریم ها و ارائه تضمین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سازندگی در یادداشتی نوشت: وضع جمهوری اسلامی از ابتدا روشن بود، با خروج آمریکا از برجام در می 2018 بی اعتمادی ایران به آمریکا عمیق تر شد و همین مسئله موجب شده است تهران در باب احیای توافق برجام گام های محتاطانه .

- برخلاف فضاسازی برخی روزنامه های طیف مدعی اصلاح طلبی، روزنامه حزب کارگزاران تأکید کرد مطالبه تضمین از آمریکا، سیاست درستی است و آمریکا باید برای احیای برجام تضمین بدهد که زیرپا گذاشتن تعهدات و خروج از برجام را تکرار نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سازندگی در یادداشتی نوشت: وضع جمهوری اسلامی از ابتدا روشن بود، با خروج آمریکا از برجام در می 2018 بی اعتمادی ایران به آمریکا عمیق تر شد و همین مسئله موجب شده است تهران در باب احیای توافق برجام گام های محتاطانه تری برداشته و تضمین های جدی به دست بیاورد.

بدین معنا که تهران از آمریکا می خواهد برای نشان دادن حسن نیت حقیقی اش دست به راستی آزمایی زده، اعتمادسازی کند و در مسیر پیش رو تعهدات جدی به ایران دهد.

با تغییر دولت در ایران، طبیعتاً این احتمال وجود دارد که خواسته های تازه ای به خواسته های پیشین ایران اضافه شده باشد؛ از همین رو می توان گفت شاید سفر تیم مذاکره کننده ایرانی به بروکسل در راستای آن است که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگی: شرط احیای برجام لغو تحریم ها و ارائه تضمین است

سازندگی: شرط احیای برجام لغو تحریم ها و ارائه تضمین است