مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-26پزشكي

حریرچی: بیمارستان ها نیاز به خون دارند؛ مردم بشتابند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی که از اهداکنندگان مستمر خون است در هنگام اهدای خون افزود: در حال حاضر با توجه به واکسیناسیون سراسری کشور در مقابل کرونا موج این بیماری فروکش کرده و بیمارستان ها جراحی های غیر اورژانسی خود را که مدتی .

- معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سفیر اهدای خون گفت: اهدای خون امروز در جامعه ما یک وظیفه همگانی است و بهتر است هرکسی که شرایط آن را دارد برای نجات جان بیماران تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی که از اهداکنندگان مستمر خون است در هنگام اهدای خون افزود: در حال حاضر با توجه به واکسیناسیون سراسری کشور در مقابل کرونا موج این بیماری فروکش کرده و بیمارستان ها جراحی های غیر اورژانسی خود را که مدتی به تعویق انداخته بودند از سر گرفته اند و به همین دلیل نیاز به خون افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مردم مثل همیشه این بار نیز می توانند از بیماران پشتیبانی کنند و با قراردادن این عمل خداپسندانه در برنامه زندگی خود با هر بار اهدای خون جان سه نفر را نجات دهند.

حریرچی تاکید کرد: مراکز اهدای خون کاملا از استاندارد های بالای بهداشتی تبعیت می کنند و اهدا کنندگان می توانند با رعایت موازین بهداشتی پیشگیرانه برای مقابله با کرونا با آسودگی و بدون نگرانی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: بیمارستان ها نیاز به خون دارند؛ مردم بشتابند

حریرچی: بیمارستان ها نیاز به خون دارند؛ مردم بشتابند