مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-26اقتصادي

تامین اجتماعی هر ماه 5 هزار میلیارد تومان برای پرداخت مستمری ها کسری دارد


تنها راهکارِ افزایش پایدار منابع و ورودی های سازمان، افزایش عادلانه و قانونی دستمزد شاغلان است تا ورودی ها از محل حق بیمه دریافتی افزایش یابد - تنها راهکارِ افزایش پایدار منابع و ورودی های سازمان، افزایش عادلانه و قانونی دستمزد شاغلان است تا ورودی ها از محل حق بیمه دریافتی افزایش یابد تا کی می توانیم با این جیب و آن جیب کردن مشکل نقدینگی سازمان تامین اجتماعی را حل کنیم؟! اگر روال جاری تغییر نکند و سازمان همچنان ماهانه حداقل 5 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشد، در پنج سال آینده به نقطه انفجار می رسیم یعنی نقطه ی غیر قابل بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، دولت یا بهتر است بگوییم دولت ها هرگز به تعهدات خود در قبال سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگانِ کم درآمد آن عمل نکرده اند اما همیشه وعده پشت وعده است که ردیف می شود؛ وعده هایی بدون زمانبندی، بدون ضمانت اجرایی و بدون تعهدی محکم برای تحقق و پایبندی.

خلف وعده های مکرر! دولت تا امروز 89 هزار میلیارد تومانِ دیده شده در بند (و) تبصره 2 لایحه بودجه 1400 را به تامین اجتماعی نپرداخته؛ این مبلغ در بهترین حالت، ربعِ بدهی انباشته و متورم دولت به بزرگ ترین سازمان بیمه گر کشور است؛ دورنمای این پرداخت تا پایان سال نیز روشن نیست؛ تعهدات قانون بودجه سالانه باید تا پایان سال اجرایی شود ضمن اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی هر ماه 5 هزار میلیارد تومان برای پرداخت مستمری ها کسری دارد

تامین اجتماعی هر ماه 5 هزار میلیارد تومان برای پرداخت مستمری ها کسری دارد