مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-26سياسي

عقده گشایی مدعیان اصلاحات علیه بازگشت امید به مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمتر از سه ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم می گذرد؛ رییسی تقریباً در هر پایان هفته با چند نفر از اعضای کابینه به سفر استانی رفته است؛ - با اینکه عملکرد سه ماهه رییس جمهور، جوانه های اعتماد و امید را در افکار عمومی بارور کرده است، اما برخی مدعیان اصلاحات، با حاشیه سازی و شایعه پراکنی، دست به عقده گشایی علیه دولت سیزدهم می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمتر از سه ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم می گذرد؛ رییسی تقریباً در هر پایان هفته با چند نفر از اعضای کابینه به سفر استانی رفته است؛ روند واکسیناسیون عمومی به خوبی پیش رفته، بیشتر مدیران میانی وزارتخانه ها منصوب شده و دولت سیزدهم تقریباً در حال تثبیت شدن بر ریل خدمت است.

از سوی دیگر امید به آینده ای روشن افزایش یافته و این آغاز خوب، جوانه های اعتماد و امید به دولت سیزدهم را در افکار عمومی بارور کرده است.

طلبکاری به جای پاسخگویی و عذرخواهی بااین حال، اما مدعیان اصلاحات که از مقصران و بانیان وضعیت کنونی جامعه هستند امروز نمی خواهند مانند مردم به آینده ای خوش امیدوار باشند.

نگاهی به برخی تیتر رسانه های مدعی اصلاح طلبی و اظهارات اخیر آن ها نشان می دهد که بازندگان سیاسی انتخابات ریاست جمهوری از یک سو سعی می کنند تمام مشکلات کنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقده گشایی مدعیان اصلاحات علیه بازگشت امید به مردم

عقده گشایی مدعیان اصلاحات علیه بازگشت امید به مردم