مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-26سياسي

35 کیلومتر از شبکه برق حاشیه شهر زاهدان اصلاح شد


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: 35 کیلومتر از شبکه توزیع برق مناطق بابایان و شیرآباد از مراکز حاشیه ای شهر زاهدان اصلاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: 35 کیلومتر از شبکه توزیع برق مناطق بابایان و شیرآباد از مراکز حاشیه ای شهر زاهدان اصلاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- داوود سارانی در نشست شورای اداری شهر زاهدان که با حضور فرماندار این شهر برگزار شد اظهار کرد: زاهدان یکی از مناطق کشور با دنباله حاشیه نشینی گسترده است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تاکنون اقدامات مناسبی در جهت احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق مناطق حاشیه ای انجام داده است گفت: نصب سه دستگاه ترانسفورماتور در منطقه شیر آباد، نصب 74 دستگاه چراغ روشنایی، احداث سه کیلومتر کابل خودنگهدار، جابه جایی یک کیلومتر شبکه معابر فشار ضعیف و متوسط و واگذاری 930 اشتراک جدید از دیگر اقدامات انجام شده این شرکت در حاشیه شهر زاهدان است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق حاشیه ای شهر زاهدان همکاری لازم با محوریت شهرداری این شهر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 کیلومتر از شبکه برق حاشیه شهر زاهدان اصلاح شد

35 کیلومتر از شبکه برق حاشیه شهر زاهدان اصلاح شد