مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-26اقتصادي

راه اندازی خانه خلاق در سعدالسلطنه قزوین


سرپرست مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری قزوین گفت: مرکز نوآوری صنایع خلاق با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری در مساحت 1400 مترمربعی در حیاط سعدیه کاروانسرای سعدالسلطنه واقع شده و قرار است به زودی راه اندازی شود.

- ایسنا/قزوین سرپرست مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری قزوین گفت: مرکز نوآوری صنایع خلاق با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری در مساحت 1400 مترمربعی در حیاط سعدیه کاروانسرای سعدالسلطنه واقع شده و قرار است به زودی راه اندازی شود.

ابوالفضل صدقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز نوآوری صنایع خلاق در سعدالسلطنه واقع شده و با عنوان مرکز نوآوری سعدالسلطنه نام گذاری شده است که در مساحت 1400 مترمربعی در حیاط سعدیه کاروانسرای سعدالسلطنه واقع شده و قرار است با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری راه اندازی شود.

وی ادامه داد: از سال 99 با توجه به اینکه صنایع و فناوری های نرم و فرهنگی مورد غفلت قرار گرفته بودند و دانش بنیان ها در صنایع سخت ورود پیدا کرده بودند و با توجه به اینکه استان قزوین پتانسیل های بالایی در گردشگری دارد افراد بسیاری در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق به ما داشتند اما بستر آن ایجاد نشده بود.

سرپرست مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری قزوین خاطرنشان کرد: سیاست معاونت علمی نیز ترویج خانه های خلاق و مراکز نوآوری صنایع خلاق است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه خلاق در سعدالسلطنه قزوین

راه اندازی خانه خلاق در سعدالسلطنه قزوین