مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-26پزشكي

سرای سبز به دنبال کاهش آلام بیماران در هرمزگان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: به همت و همراهی خیران نیک اندیش تاکنون کمک های بسیار خوبی برای تقویت بخش بهداشت و درمان در هرمزگان جذب شده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: به همت و همراهی خیران نیک اندیش تاکنون کمک های بسیار خوبی برای تقویت بخش بهداشت و درمان در هرمزگان جذب شده است.

علی رئوفی صبح امروز (چهارم آبان ماه) در بازدید از سرای بیماران خاص و مبتلایان به سرطان بندرعباس، افزود: خیران هرمزگانی همواره در امور خیر پیشتاز و همراه مردم بوده اند که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: سرای سبز بیماران خاص و مبتلایان به سرطان با هدف کاهش آلام این بیماران و خانواده های آنها در طول روند درمان در مرکز استان راه اندازی شده است که از امکانات مناسبی برخوردار است.

رئوفی بیان کرد: به همت و همراهی خیران نیک اندیش تاکنون کمک های بسیار خوبی برای تقویت بخش بهداشت و درمان در هرمزگان جذب شده است و هرمزگان در این زمینه پیشتاز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کمک های خیران در هرمزگان تنها در حوزه بهداشت و درمان ختم نمی شود و در حوزه احداث مدارس خیران در هرمزگان کارنامه درخشانی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای سبز به دنبال کاهش آلام بیماران در هرمزگان است

سرای سبز به دنبال کاهش آلام بیماران در هرمزگان است