مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-26پزشكي

زنگ ششم کرونا در گیلان به صدا درآمد


در پی کاهش موازین بهداشتی و افزایش عادی پنداری مردم، مسؤولان ستاد کرونا استان از احتمال شکل گیری موج ششم بیماری کرونا در استان خبر داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسؤولان ستاد و رودبار از زرد به وضعیت نارنجی درآمده اند.

  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان کاهش موازین بهداشتی، افزایش میزان تردد به ویژه از سوی مسافران، کاهش حساسیت مردم و همچنین افزایش عادی انگاری ها را از عمده دلایل افزایش بیماران کرونا در استان برشمرده است.

  به گفته وی، در حال حاضر 349 بیمار کرونا در کل بیمارستان های گیلان بستری هستند که 50 تن از آن ها طی شبانه روز گذشته در مراکز بیمارستانی پذیرش شده اند.

  گرچه واکسیناسیون در گیلان به سرعت درحال انجام است اما به نظر می رسد عده ای نه تنها درعدم رعایت پروتکل های بهداشتی بلکه در تزریق واکسن نیز کوتاهی کرده اند، بستری 70 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها گواهی بر این ادعا است.

  علیرغم قرار گرفتن گیلان در زمره استانهای در آستانه پیک ششم کرونا در کشور، همچنان عده ای مردم جانشان را در کف دست گرفته و پروتکل های بهداشتی را جدی نمی گیرند.

  در حال حاضر با تغییر رنگ کرونایی در استان گیلان به ویژه شهرستان رشت، بسیاری از مراسم ها از جمله جشن های ازدواج در تالارهای پذیرایی از سر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ ششم کرونا در گیلان به صدا درآمد

زنگ ششم کرونا در گیلان به صدا درآمد