مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:102021-10-26پزشكي

عقیم شدن مردان بر اثر واکسیناسیون اساس علمی ندارد


یک متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری در همدان اعلام کرد: شهروندان به تبلیغات ضدواکسن مبنی بر عقیم شدن مردان بعد از واکسیناسیون اعتماد نکنند.

- ایسنا/همدان یک متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری در همدان اعلام کرد: شهروندان به تبلیغات ضدواکسن مبنی بر عقیم شدن مردان بعد از واکسیناسیون اعتماد نکنند.

دکتر حبیب اله موسوی بهار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سابقه واکسیناسیون در بشر بسیار قدیمی بوده و زمانیکه آبله فراگیر بود واکسن جان بشریت را نجات داد و در این راستا توصیه داریم مردم برای نجات جان خود و خانواده هایشان هر چه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

وی افزود: تمامی مباحث مربوط به واکسیناسیون باید بر مبنای مستندات علمی باشد و بیان کردن برخی موضوعات از جمله ناباروری بر اثر واکسیناسیون هیچ پایه و اساس علمی نداشته و چیزی در این خصوص ثابت نشده است.

دکتر موسوی بهار با بیان اینکه واکسیناسیون علیه کرونا ویروس نزدیک به یک سال است که در حال انجام بوده، تصریح کرد: تحقیقات گسترده توسط متخصصان باید انجام شود تا یک موضوع در این خصوص به اثبات برسد، بنابراین بیان کردن موضوعات بی پایه و بی اساس اشتباه بوده و افراد باید با واکسیناسیون جان خود و خانواده هایشان را نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقیم شدن مردان بر اثر واکسیناسیون اساس علمی ندارد

عقیم شدن مردان بر اثر واکسیناسیون اساس علمی ندارد