مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-26اقتصادي

صدور سند برای کل اراضی ملی گیلان تا نیمه دوم 1401


معاون دادگستری گیلان، با بیان اینکه تا پایان امسال اطلاعات مربوط به همه یک میلیون و 474 هزار هکتار از اراضی استان بارگذاری خواهد شد، گفت: تا نیمه دوم سال 1401 نیز برای اراضی کل استان سند صادر می شود.

- ایسنا/گیلان معاون دادگستری گیلان، با بیان اینکه تا پایان امسال اطلاعات مربوط به همه یک میلیون و 474 هزار هکتار از اراضی استان بارگذاری خواهد شد، گفت: تا نیمه دوم سال 1401 نیز برای اراضی کل استان سند صادر می شود.

جان احمد آقایی، مساحت استان گیلان را یک میلیون و 474 هزار هکتار دانست و اظهار کرد: در این مساحت، یک میلیون و 17 هزار هکتار مربوط به منابع طبیعی است که شامل جنگل ها و مراتع و سواحل و تالاب ها و.

می شود.

وی با اشاره به تصویب قانون حدنگاری در سال 93 و اجرای آن در استان گیلان از سال 94، افزود: این قانون به جد در استان اجرایی شده و تاکنون برای 400 هزار هکتار از اراضی ملی استان سند صادر شده است؛ همچنین اطلاعات فنی و حقوقی 880 هزار هکتار از اراضی ملی توسط سازمان ها و نهادهای دولتی در بانک حدنگار سازمان ثبت املاک به ثبت رسیده است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، با بیان اینکه تا پایان امسال اطلاعات مربوط به همه یک میلیون و 474 هزار هکتار از اراضی استان بارگذاری خواهد شد، گفت: تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند برای کل اراضی ملی گیلان تا نیمه دوم 1401

صدور سند برای کل اراضی ملی گیلان تا نیمه دوم 1401