مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-26اقتصادي

صدور سند برای همه اراضی ملی گیلان تا نیمه دوم سال 1401


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به وجود یک میلیون و 474 هکتار اراضی ملی در این استان و اجرای طرح حدنگاری، گفت: تا نیمه دوم سال آینده همه اراضی ملی سند دار می شوند.

- ، احمد آقایی شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه مساحت استان گیلان یک میلیون 474 هکتار است، اظهار کرد: از این مقدار حدود یک میلیون 17 هکتار از اراضی استان منابع ملی است.

وی با بیان اینکه منابع ملی شامل جنگل های، مرتع، سواحل، تالاب ها می شود، افزود: با توجه به تصویب قانون حدنگاری که در سال 93 و اجرای آن در سال 94 در استان گیلان حدوداً تاکنون 400 هکتار از این اراضی سند دار شده اند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به اینکه اطلاعات فنی و حقوقی 840 هکتار از این اراضی نیز از سوی سازمان ها و نهادهای دولتی به ثبت اسناد ارجاع و در بانک حدنگار این سازمان بارگذاری شده است، گفت: تا پایان امسال همه یک میلیون 400 هکتار بارگذاری می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده تا نیمه دوم سال آینده تمام اراضی منابع ملی استان سند دار می شود، اضافه کرد: یکی از مزایای مهم حدنگاری و سنددار اراضی به دنبال دارد مشخص شدن حقوق مردم از حقوق دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند برای همه اراضی ملی گیلان تا نیمه دوم سال 1401

صدور سند برای همه اراضی ملی گیلان تا نیمه دوم سال 1401