مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-26اقتصادي

واردات واکسن هلال احمر از مرز 100 میلیون دوز عبور کرد


سی و یکمین محموله واکسن کرونا جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دوز واکسن، صبح سه شنبه 4 آبان 1400 در فرودگاه امام (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

- سی و یکمین محموله واکسن کرونا جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دوز واکسن، صبح سه شنبه 4 آبان 1400 در فرودگاه امام (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجمعیت هلال احمر، گفت: خوشبختانه با خوش قولی مسئولان صلیب سرخ کشور چین و همکاری خوب بین دستگاهی در ایران با نظارت معاون اول رییس جمهور، 6 میلیون دوز واکسن سینوفارم دیگر هم وارد کشورمان شد و مجموع واردات واکسن هلال احمر را به بیش از 100 میلیون دُز رساند.

وی افزود: به طور کلی این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون 100 میلیون و 390 هزار دوز واکسن به کشور وارد کرده است.

همتی با بیان اینکه روند واردات واکسن در بهترین حالت پیش می رود، گفت: هلال احمر آماده است به هر میزانی که وزارت بهداشت اعلام کند و نیاز کشور تشخیص داده شود واکسن وارد کند.

رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر تزریق دوز یادآور برای ایمنی بیشتر اظهار کرد: هم زمان با تزریق دوز اول و دوم، دوز بوستر یا یادآور برای کادر درمان و گروه های خاص تزریق می شود و بر اساس آنچه که وعده داده شده تا اوایل آذر ماه به ایمنی جمعی یعنی 75 درصد واکسیناسیون جمعیت می رسیم و این مهم با واردات خوب واکسن خارجی در کنار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات واکسن هلال احمر از مرز 100 میلیون دوز عبور کرد

واردات واکسن هلال احمر از مرز 100 میلیون دوز عبور کرد