مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-26اقتصادي

نظر معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره پیک ششم کرونا در استان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اگرچه این روزها شاهد افزایش تدریجی بیماری ازنظر  بستری و مراجعه سرپایی هستیم اما قاعده این است که این آمار طی چندین روز به صورت دقیق رصد شود تا اطمینان حاصل کنیم که استان  وارد پیک ششم شده ولی درحال حاضر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مازندران، در روزهای پایانی بیستمین ماه از شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش موارد ابتلا و بستری کرونا در استان هستیم، این درحالی است واکسیناسیون 80 درصدی تا حدی خیال مردم را در ارتباط با ویروس کرونا راحت کرده بود.

این وضعیت تا حدی بود که شاهد  آب رفتن رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان مازندران هستیم و گزارش های میدانی از سطح شهرها نیز تاییدکننده این ادعا است.

البته طی مهر ماه با توجه به تعطیلی ها حجم انبوه مسافران به سمت استان سرریز شد و ترافیک در حدی بود که جاده ها قفل شد و بار برگشت خودروها در محورهای شمال به چند روز بعد از تعطیلات موکول شد.

دکتر قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارتباط با دلایل افزایش موارد ابتلا و بستری کرونا و همچنین آغاز پیک ششم کرونا در مازندران در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: اگرچه این روزها شاهد افزایش تدریجی بیماری از نظر  بستری و مراجعه سرپایی هستیم اما قاعده این است که این آمار طی چندین روز به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره پیک ششم کرونا در استان

نظر معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره پیک ششم کرونا در استان