مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-26اقتصادي

آغاز سفرهای خارجی با شرایط و پروتکل های جدید


براساس این دستورالعمل، تمام هزینه های تست PCR و قرنطینه در داخل ایران بر عهده مسافر بوده که از طریق پوشش بیمه ای پرداخت می شود.

- درپی افزایش سرعت واکسیناسیون و برگزاری جلسات متعدد بالاخره پروتکل های بهداشتی برای سفرهای خارجی از و به ایران مشخص و تزریق هر دو دز واکسن و در اختیار داشتن تست منفی PCR به عنوان شرایط اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از گذشت بیش از 20 ماه از شیوع ویروس کرونا و در پی افزایش واردات و سرعت واکسیناسیون در کشور، بالاخره پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برای سفرهای زمینی، هوایی و دریایی از و به ایران تغییر کرد و بر این اساس مسافرانی که دو دُز واکسن کرونا زده و گواهی منفی PCR داشته باشند می توانند ویزای گردشگری دریافت کرده و به ایران سفر کنند.

البته در این میان مطابق ضوابط کلی این دستورالعمل، ورود و خروج مستقیم و غیرمستقیم مسافری (گروهی و انفرادی) اتباع ایرانی و خارجی از/به مرزهای زمینی همانند مرزهای هوایی با ارائه کارت واکسن، آزمایش PCR منفی و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اول آبان ماه امسال بدون مانع است.

وزارت راه و شهرسازی در این میان وظایفی برعهده دارد که باید انجام دهد؛ طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا این وزارتخانه موظف است برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سفرهای خارجی با شرایط و پروتکل های جدید

آغاز سفرهای خارجی با شرایط و پروتکل های جدید