مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 01:452021-10-25سياسي

پورابراهیمی: مجلس و دولت به دنبال متناسب سازی حقوق کارمندان با تورم هستند


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید رابطه منطقی بین حقوق کارمندان با تورم وجود داشته باشد، گفت: تمامی تلاش دولت و مجلس بر آن است که در بودجه سال آینده رابطه منطقی بین حقوق و تورم تعریف و پیاده سازی شود.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید رابطه منطقی بین حقوق کارمندان با تورم وجود داشته باشد، گفت: تمامی تلاش دولت و مجلس بر آن است که در بودجه سال آینده رابطه منطقی بین حقوق و تورم تعریف و پیاده سازی شود.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال 1401 اتفاقات متفاوتی نسبت به بودجه سال های قبل رخ می دهد مطالبه مقام معظم رهبری نیز اصلاح ساختار بودجه بوده که ما آن را دنبال می کنیم.

ما منتظر پیشنهادات دولت برای اصلاح ساختار بودجه هستیم که به نسبت آن بررسی کنیم چقدر می توانیم از ظرفیت بودجه برای اجرای تعهدات هزینه ای استفاده کنیم.

وی ادامه داد: طبق قانون باید رابطه منطقی بین حقوق با تورم وجود داشته باشد که نمی توان آن را نفی کرد اما محل بحث بر نحوه پرداخت ها متناسب با تورم است بدان معنا که منابع پرداخت حقوق کارمندان از استقراض از بانک مرکزی و افزایش پایه پولی بوده یا این که از منابع پایدار هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: مجلس و دولت به دنبال متناسب سازی حقوق کارمندان با تورم هستند

پورابراهیمی: مجلس و دولت به دنبال متناسب سازی حقوق کارمندان با تورم هستند