مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 23:252021-10-25اقتصادي

افزایش عرضه نفت اوپک پلاس حتی بدون بازگشت ایران


وزیر انرژی عربستان سعودی در مصاحبه با بلومبرگ اظهار کرد انتظار دارد عرضه نفت اوپک پلاس تا پایان سال آینده حتی بدون بازگشت ونزوئلا یا ایران به بازار های جهانی افزایش چشمگیری پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وزیر انرژی عربستان سعودی در مصاحبه با بلومبرگ اظهار کرد با وجود افزایش قیمتها، اوپک پلاس باید در رویکردش برای تنظیم تولید نفت محتاط بماند.

شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان گفت: تولید بالاتر تنها زمانی قابل توجیه است که هدف روشنی برای آن وجود داشته باشد که از نظر وی اکنون وجود ندارد، زیرا نیروگاه ها در سطح محدودی از گاز یا زغال سنگ به استفاده از نفت روی آورده اند.

وزیر انرژی عربستان سعودی اظهار کرد: ما هیچ چیز را قطعی فرض نمی کنیم.

ما همچنان کووید را داریم و قرنطینه ها همچنان وجود دارند و عرضه سوخت جت محدود مانده است؛ بنابراین ما هنوز از وضعیت نگران کننده خارج نشده ایم و از شر کووید خلاص نشده ایم.

اوپک پلاس طبق توافقی که اعضای این گروه در ژوییه تصویب کردند ماهانه 400 هزار بشکه در روز به تولیدش اضافه می کند، اما بعضی از اعضا برای افزایش تولید با مشکل روبرو شده اند که به نرخ پایبندی بیش از حد به محدودیت عرضه و ادامه عرضه محدود منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عرضه نفت اوپک پلاس حتی بدون بازگشت ایران

افزایش عرضه نفت اوپک پلاس حتی بدون بازگشت ایران