مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 22:002021-10-25سياسي

خشونت هایی از جنس سریال های صداوسیما


یک جامعه شناس درباره پررنگ شدن خشونت در سریال های شبکه نمایش خانگی می گوید: اساسا خشونت خوب نیست اما باید پذیرفت که در جامعه ما هست و نباید آن را از آثار نمایشی حذف کرد بلکه علل آن را ریشه یابی کرد.

- دکتر سمیه فریدونی با اعتقاد بر اینکه منکر این حجم خشونت در جامعه نیست که بازنمایی آن در سریال ها نمایش داده می شود، می گوید: فیلمسازانی که به خشونت می پردازند، دستشان درد نکند؛ چراکه مردم را از اتفاقات جامعه آگاه می کنند.

ما باید قبول کنیم که خشونت در جامعه وجود دارد و علل آن را ریشه یابی کنیم.

وی که عضو هیات علمی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی است در گفت و گو با ایسنا درباره این سوال که آیا این روزها خشونت حرف اول را در سریال های شبکه نمایش خانگی می زند، و آیا این اتفاق آموزنده است یا بار منفی برای مخاطب دارد؟ دیدگاهش را اینگونه بیان کرد: بازنمایی خشونت در سریال های حال حاضر شبکه نمایش خانگی و همین طور فیلم های سینمایی مان، مدتی است صدر اخبار شده و همه آدم ها درباره اش حرف می زنند و ابراز نگرانی های شدیدی می کنند، ولی من دوست دارم از این منظر به آن نگاه کنیم که آیا خشونت هایی که در فیلم و سریال های ایرانی شاهد آنها هستیم غیرواقعی هستند؟ آیا ساخته و پرداخته ذهن کارگردان و نویسنده اند یا ما برای همه آنها مشاهده عینی داریم؟ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت هایی از جنس سریال های صداوسیما

خشونت هایی از جنس سریال های صداوسیما