مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 21:102021-10-25اقتصادي

جزییات ترخیص کامیون های وارداتی اعلام شد


مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نوسازی ناوگان اعلام کرد که تا کنون 6500 دستگاه کامیون وارداتی دست دوم اروپایی ثبت سفارش شده اند که بر اساس آمار حدود 1200 دستگاه تا کنون ترخیص شده و بقیه آن ها نیز با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال ترخیص است.

- مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نوسازی ناوگان اعلام کرد که تا کنون 6500 دستگاه کامیون وارداتی دست دوم اروپایی ثبت سفارش شده اند که بر اساس آمار حدود 1200 دستگاه تا کنون ترخیص شده و بقیه آن ها نیز با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال ترخیص است.

صدراله بمانا در گفت وگو با ایسنا درباره جزییات و چگونگی ترخیص کامیون های وارداتی دست دوم اروپایی اظهار کرد: در این میان یک گروه کامیون هایی هستند، مشکل ترخیص ندارند و برخی از آن ها نیز با مشکلاتی مواجه هستند که در وهله نخست باید این موانع برداشته شود تا ترخیص شوند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده تا کنون بیش از 6500 دستگاه کامیون وارداتی دست دوم ثبت سفارش شده اند و در حال حاضر سرعت ترخیص آن ها افزایش یافته است.

از این تعداد بر اساس اعلام گمرک 3500 دستگاه تا 22 شهریور ماه ترخیص نشده بودند اما در یک ماهه اخیر حدود 300 دستگاه کامیون ترخیص شدند و بقیه هم در حال ترخیص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ترخیص کامیون های وارداتی اعلام شد

جزییات ترخیص کامیون های وارداتی اعلام شد