مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 19:052021-10-25اقتصادي

کمک هزارو 900 میلیارد تومانی خیران به «ایتام» و «محسنین»


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: در یکسال گذشته و با اجرای طرح ایران مهربان، کمک حامیان به فرزندان ایتام و محسنین از 651 میلیارد تومان به هزار و 934 میلیارد تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علیرضا عسگریان در همایش طرح ایران مهربان با اشاره به سابقه 20 ساله اجرای طرح اکرام ایتام، این طرح را یکی از موفق ترین برنامه های کمیته امداد دانست و افزود: در یکسال گذشته با اجرای طرح ایران مهربان، شاهد یک جهش در حمایت از ایتام بودیم به طوری که تعداد حامیان از 721 هزار نفر به یک میلیون و 100 هزار حامی رسیده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: در یکسال گذشته و با اجرای طرح ایران مهربان، کمک حامیان به فرزندان ایتام و محسنین از 651 میلیارد تومان به 1934 میلیارد تومان رسیده است.

  وی ایجاد فضای شفاف در کمک رسانی به نیازمندان را از ویژگی های طرح اکرام ایتام دانست و ادامه داد: حامیان در یکسال گذشته 1934 میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک نقدی انجام دادند که این رقم نسبت به سال پیش از آن 197 درصد رشد داشته است.

  معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: با اجرای طرح ایران مهربان، میانگین سرانه دریافتی ایتام از محل کمک های حامیان از 399 هزار تومان به 613 هزار تومان در ماه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزارو 900 میلیارد تومانی خیران به «ایتام» و «محسنین»

کمک هزارو 900 میلیارد تومانی خیران به «ایتام» و «محسنین»