مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 18:102021-10-25سياسي

«کتاب شهر تبریز» پاتوق فرهنگی است/ ضرورت اشاعه فرهنگ کتابخوانی


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: «کتاب شهر تبریز» یک پاتوق فرهنگی است و اهداف اقتصادی برای آن متصور نیستیم.

- خبرنگار مهر ، هشتمین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای کتاب شهر ایران وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه دوشنبه در تبریز افتتاح شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این مجموعه فاخر فرهنگی گفت: برای شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی فقط یک کتاب شهر کافی نیست بلکه ما باید در هر شهر استان یک مجموعه این چنینی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی با تاکید بر اینکه در شهر تبریز حداقل به 10 مجموعه کتاب شهر نیاز داریم، افزود: تبریز نیازمند این چنین مجموعه های فرهنگی است، البته افتتاح این مجموعه نقطه آغاز خوبی است ولی باید همچنان تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه 20 درصد از عایدی این مجموعه وقف امام رضا (ع) می شود، گفت: هدف راه اندازی این مجموعه سود اقتصادی نیست بلکه به دنبال کارهای فرهنگی و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در شهر تبریز هستیم و امیدواریم بتوانیم تعداد چنین مجموعه های فرهنگی فاخر را افزایش دهیم.

حجت الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه کتاب اثرگذاری خاص خود را دارد و هرچه در این زمینه سرمایه گذاری کنیم کافی نیست، ادامه داد: باید جوانان با هر فکر و اندیشه ای در مجموعه کتاب شهر تبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کتاب شهر تبریز» پاتوق فرهنگی است/ ضرورت اشاعه فرهنگ کتابخوانی

«کتاب شهر تبریز» پاتوق فرهنگی است/ ضرورت اشاعه فرهنگ کتابخوانی