مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 18:052021-10-25سياسي

لزوم بهره گیری از فرصت ها برای افزایش بصیرت بین مسلمانان


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امروز باید با ایجاد وحدت کلمه در برابر دسیسه دشمنان ایستادگی کنیم، گفت: از هر فرصتی برای افزایش بصیرت بین مسلمانان استفاده شود.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر دوشنبه در مسجد جامع دهستان جوکندان شهرستان تالش با اشاره به مقام والای حضرت محمد (ص)، اظهار کرد: قرآن کریم حضرت محمد (ص) را رسول الله عنوان کرده و این یعنی ایشان فرستاده خداوند، خالق همه جهان است.

وی به مقام معیت پیامبر گرامی اسلام اشاره و اضافه کرد: مقام معیت تنها مقام همراهی صرف نیست، بسیاری دوشادوش پیامبر در جنگ های حضور داشته و کشته شدند اما به مقام شهادت نرسیدند، چرا که هدف این افراد از همراهی پیامبر امیال نفسانی و دنیوی بوده نه الهی، لذا نتوانستند به مقام معیت برسند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هر مسلمان چه شیعه و چه سنی باید به معنای واقعی به معیت با رسول خدا دست یابد، تاکید کرد: انسان ها بعد از رسیدن به سن تکلیف روزی 10 بار با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العامین یاد می کنیم یعنی برای رشد باید ربوبیت، پروردگاری، امر و نهی و همه صفات خداوند را بپذیریم.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به اینکه مسلمانان برای رسیدن به مقام والا که همان معیت رسول خدا است باید خود را با پیامبر یکی کنند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از فرصت ها برای افزایش بصیرت بین مسلمانان

لزوم بهره گیری از فرصت ها برای افزایش بصیرت بین مسلمانان