مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:452021-10-25سياسي

«فرشید سلیمی» سرپرست دانشگاه آزاد اردبیل شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و واحد اردبیل» را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از طی حکمی فرشید سلیمی ننه کران را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و واحد اردبیل منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: برادر گرامی جناب آقای دکتر فرشید سلیمی ننه کران با اهدای سلام و تحیات با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و واحد اردبیل منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه 5 ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحدهای دانشگاهی براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید.

1ـ استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه 2ـ ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین 3ـ ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرشید سلیمی» سرپرست دانشگاه آزاد اردبیل شد

«فرشید سلیمی» سرپرست دانشگاه آزاد اردبیل شد