مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:402021-10-25سياسي

کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان سفر می کند


اعضای کمیسیون عمران مجلس هفته آینده به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های توسعه ای در هرمزگان به بندرعباس، جزایر و غرب هرمزگان سفر می کند.

- احمد جباری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هفته آینده به هرمزگان سفر می کنند.

وی افزود: این سفر به منظور بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و توسعه ای هرمزگان بخصوص آن دسته از پروژه هایی است که در خدمت اقتصاد ملی قرار دارد.

به گفته نماینده مردم غرب هرمزگان، بازدید از بندر شهید رجایی و کیفیت اجرای فازهای توسعه ای این بندر، بازدید از وضعیت جزایر و پروژه های عمرانی آنها، همچنین وضعیت توسعه راهها و کریدور شرق به غرب و .

از جمله برنامه های سفر کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان است.

جباری خاطرنشان کرد: باید سقف اعتبار اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای هرمزگان را از اعتبارات ملی افزایش دهیم و ایجاد نگاه ویژه در میان نمایندگان عضو کمیسیون عمران در رقم خوردن این مهم اهمیت فراوانی دارد.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس گفت: دیدار با استاندار هرمزگان، حضور در نشست شورای برنامه ریزی استان و همچنین برگزاری نشست های تخصصی با موضوع اجرای پروژه های کلان مسکن از جمله دیگر برنامه های سفر کمیسیون عمران به هرمزگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان سفر می کند

کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان سفر می کند