مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:202021-10-25سياسي

تقویت سرمایه اجتماعی، بزرگترین دستاورد قابل انتظار انتخابات 1400 است


تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام و انقلاب، بزرگترین دستاوردی است که می توانیم از انتخابات 1400 انتظار داشته باشیم و اگر این موضوع تحقق یابد، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام و انقلاب، بزرگترین دستاوردی است که می توانیم از انتخابات 1400 انتظار داشته باشیم و اگر این موضوع تحقق یابد، بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

عابدین خرّم در دیدار جمعی از روحانیون تبریز، گفت: حرکت جامعه به سمت رشد و تعالی در جنبه های مختلف، مهم ترین دغدغه رهبر انقلاب است که وظیفه داریم به این دغدغه جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان این که رهبر انقلاب در ابتدای هر دولت مسیر حرکت آن دولت را مشخص کرده اند، افزود: مهم ترین توصیه ایشان به دولت مردمی، عدالت محور و فسادستیز آیت الله رییسی در نخستین دیدار خود با هیات دولت، بازسازی عقلانی و انقلابی در عرصه های مدیریتی بود.

وی خاطرنشان کرد: تاکیدات مکرر رهبری بر پشتیبانی و رفع موانع تولید نشان می دهد که امروز از نظر اقتصادی و معیشت مردم دچار مشکل هستیم و این موضوع باید جزو اولویت های اساسی مسئولان اجرایی قرار گیرد.

خرّم در ادامه به توصیه های رییس جمهور پس از رای اعتماد هیات وزیران به خود اشاره کرد و گفت: استفاده از همه ظرفیت های جامعه مخصوصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سرمایه اجتماعی، بزرگترین دستاورد قابل انتظار انتخابات 1400 است

تقویت سرمایه اجتماعی، بزرگترین دستاورد قابل انتظار انتخابات 1400 است