مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-25سياسي

تربیت بیش از 5000 مربی تدبر از سوی مؤسسه تدبر در کلام وحی


حجت الاسلام مهدی صفرزاده با اشاره به تأییدیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره طرح تدبری ارائه شده از سوی گروه تبلیغی تدبر در قرآن کریم افزود: - ایسنا/قم حجت الاسلام مهدی صفرزاده با اشاره به تأییدیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره طرح تدبری ارائه شده از سوی گروه تبلیغی تدبر در قرآن کریم افزود:  پس از تأیید، این طرح به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی گشت تا مجوز تأسیس مؤسسه تدبر در کلام وحی صادر گردد و بحمدالله این مجوز نیز اخذ شد.

حجت الاسلام مهدی صفرزاده مدیر این مؤسسه در نشست مدیران گروه های تبلیغی تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی که با محوریت قرآن کریم فعالیت دارند با ارائه گزارشی از عملکرد مؤسسه گفت: مؤسسه تدبر در کلام وحی، تدبر در قرآن کریم را در 6 سطح تدریس می نماید؛ این کار با استفاده از 6 کتاب تولیدی گروه علمی همین مؤسسه انجام می گیرد.

وی افزود: پس از آموزش قرآن آموزان در هر سطح از آن ها آزمون پایان دوره اخذ می شود و در صورت گرفتن نمره لازم به آنان گواهی پایان دوره اعطا می گردد.

مدیر مؤسسه قرآنی تدبر در کلام وحی از فعالیت گروه تبلیغی تدبر در قرآن کریم در سال جاری و در زندان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلات و موانعی ناشی از تجربه اولیه گروه در مخاطب قرار دادن زندانیان وجود داشت اما بحمدالله توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت بیش از 5000 مربی تدبر از سوی مؤسسه تدبر در کلام وحی

تربیت بیش از 5000 مربی تدبر از سوی مؤسسه تدبر در کلام وحی