مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-25سياسي

16 سال گذشته دولت ها به حوزه حمل و نقل و ترافیک توجهی نکردند


معاون پیشین حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نزدیک به 2 دهه است که نسبت به حوزه حمل و نقل از سوی دولت ها بی مهری شده است.

- سید مناف هاشمی، معاون پیشین حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، امروز در مراسم معارفه معاونان جدید شهرداری تهران، ترافیک را یکی از معضلات اصلی شهر تهران گفت: بر اساس نظرسنجی های رسانه ای و اجتماعی اصلی ترین خواسته مردم مرتبط با رفع آلودگی هوا و ترافیک و البته رفع این چالش ها جزو محورها و برنامه های اصلی شهردار تهران است.

وی با بیان اینکه در بدترین شرایط در سمت معاون حمل و نقل و ترافیک، فعالیت کردم، افزود: نزدیک به 2 دهه است که نسبت به حوزه حمل و نقل از سوی دولت ها بی مهری شده و چه در دولت گذشته و پیش از آن، 16 سال دولت ها به حوزه حمل و نقل و ترافیک توجهی نکردند.

به گفته مشاور شهردار تهران در امور شاخص های زیست محیطی و دستیابی به هوای پاک، نتیجه این بی توجهی ها محصولی است که امروز داریم، یعنی نزدیک به پنج هزار دستگاه کسری اتوبوس، بیش از یک هزار و 500 دستگاه واگن در شهر تهران و ایستگاه های مترویی که تا پیش از این باید تکمیل می شد و امروز می توانستیم تمام منابع را در بخش اتوبوس و واگن مترو هزینه کنیم، اما متأسفانه هنوز درگیر ساخت ایستگاه مترو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 سال گذشته دولت ها به حوزه حمل و نقل و ترافیک توجهی نکردند

16 سال گذشته دولت ها به حوزه حمل و نقل و ترافیک توجهی نکردند