مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-25اجتماعي

هواشناسی بوشهر: خلیج فارس تا سه شنبه مواج است


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا با وزش بادهای شمال غربی خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم است.

- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا با وزش بادهای شمال غربی خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، زهرا راستگو روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با این شرایط اختلال موقت در ترددها و فعالیت های دریایی خلیج فارس پیش بینی شده و دریانوردان باید آمادگی لازم را برای رویارویی با خطرات احتمالی داشته و از ترددهای دریایی غیرضروری خودداری کنند.

وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعت ها با وزش باد پیش ‎بینی شده است.

راستگو ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و در ساعت هایی از بعد از ظهر تا شب در قسمت های مرکزی و جنوبی 12 تا 38 گاهی تا 42 کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی 14 تا 44 گاهی تا 54 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی عنوان کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در خلیج فارس 90 تا 120 و در فراساحل 150 سانتیمتر و در ساعت هایی از بعد از ظهر تا شب در سواحل جنوبی 90 تا 150 و در فراساحل 180 سانتیمتر پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی بوشهر: خلیج فارس تا سه شنبه مواج است

هواشناسی بوشهر: خلیج فارس تا سه شنبه مواج است