مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:302021-10-25سياسي

دستگاه ها قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرا کنند


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: دستگاه های اجرایی مشمول، موظف به اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نامه های جداگانه با متن مشترک از معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور و رییس بنیاد شهید کشور درخواست کردیم آخرین وضعیت اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را به کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس اعلام کنند.

وی افزود: در این نامه ها با اشاره به بند(د)، تبصره (20) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، تاکید شده، دستگاه های مشمول ماده(2)، قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مکلف به استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی همه مشمولان ماده(21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران هستند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این نامه ها، به اجرای سلیقه ای این قانون در دستگاه های اجرایی اعتراض و تاکید شده است حتی برخی از دستگاه ها با دلیل تراشی، از اجرای این قانون امتناع می کنند.

وی با تاکید بر لزوم وحدت رویه در اجرای قوانین در دستگاه های اجرایی افزود: از دکتر لطیفی و دکتر قاضی زاده هاشمی درخواست کرده ایم به این موضوع رسیدگی کنند و در اسرع وقت گزارش پیگیری های خود را برای اطلاع نمایندگان مردم به کمیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرا کنند

دستگاه ها قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرا کنند