مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-25اقتصادي

تأمین گاز فصول سرد در گرو رعایت مصرف


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: تأمین گاز طبیعی در فصول سرد سال در گرو رعایت مصرف بهینه گاز است.

- به نقل از صدا و سیما، محمدرضا جولایی در گفتگو با رسانه ملی افزود: برای عبور بی دغدغه از زمستان امسال و اطمینان از پایداری و تاب آوری انتقال گاز، برنامه مشخصی را در سه فاز توسعه منابع، افزایش بهره وری و ذخیره سازی تدارک دیده ایم که البته با مدیریت مصرف گاز به ویژه در بخش خانگی، بهتر می توانیم به آن دست یابیم.

وی گفت: اکنون ما در موج دوم سرما هستیم، خیلی پیش از این، سرما را در مناطق شمالی کشور تجربه کردیم و الآن هم شمال و شمال شرق کشور تقریباً دمای بسیار پایینی را تجربه می کنند.

جولایی ادامه داد: ما برای ورود به فصل سرما، در سه بخش باید کارهای خود را توسعه دهیم؛ بخش منابع که مربوط به حوزه فرآورش است، ما امسال آخرین گام ها را در پارس جنوبی برمی داریم و آخرین سکو را نیز امسال به بهره برداری می رسانیم و سکوی دیگری باقی نخواهد ماند و تولیدمان در پارس جنوبی، حداکثر خواهد بود.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران بخش دوم را مربوط به بهبود بهره وری و تولید پایدار خواند و افزود: برای این موضوع، تعمیراتی را از ابتدای سال در حوزه پالایشگاهی و خطوط انتقال خود انجام داده و خوشبختانه تعمیرات ما تمام است و مشکل خاصی را در این قسمت ها نداریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین گاز فصول سرد در گرو رعایت مصرف

تأمین گاز فصول سرد در گرو رعایت مصرف