مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-25اقتصادي

سرعت اجرای طرح های اقدام ملی مسکن درشهرستان دشتی خوب است


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی با بیان اینکه طرح های اقدام ملی مسکن با شتاب خوبی در دست اجرا است، گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن در مرکز شهرستان دشتی مرتفع شده است.

- سید اصغر صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر از شروع ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده این ثبت نام تا حدود یک ماه ادامه خواهد داشت و شرایط متقاضیان بر اساس ماده یک آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: متقاضی و افراد تحت تکفل فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از ابتدای سال 1384 بوده و از 22 بهمن 1357 از هیچیک از امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین و واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد به عبارتی فرم جیم این افراد باید سبز باشد.

صالحی ادامه داد: همچنین افراد متقاضی باید متأهل یا سرپرست خانوار باشند، البته زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل 35 سال نیز می توانند در این در این طرح ثبت نام بکنند و همچنین افراد ذیل بدون شرط تعهد و بدون شرط سرپرست خانوار بودن در زمره متقاضیان واجد شرایط از جمله نخبگان علمی با معرفی بنیاد ملی نخبگان کشور و معلولین جسمی حرکتی با حداقل 20 سال سن و با معرفی سازمان بهزیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت اجرای طرح های اقدام ملی مسکن درشهرستان دشتی خوب است

سرعت اجرای طرح های اقدام ملی مسکن درشهرستان دشتی خوب است