مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-25اقتصادي

آغاز اجرای پویش آب رفته باز می گردد در شهرستان خوی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از آغاز پویش آب رفته باز می گردد خبر داد و گفت: این ویش از اول آبان ماه آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی ، یداله سلطانی اظهار داشت: این روزها یکی از مهمترین دغدغه های جوامع بشری بی آبی است، روش های متعددی برای حل کردن این موضوع ارائه شده است که یکی از آن ها استفاده از آب خاکستری است.

وی افزود : همانطور که می دانید حجم زیادی از آبی که در طول روز مورد استفاده قرار می گردد آن چنان آلوده و کثیف نیست که دیگر نتوانیم از آن استفاده کنیم به طور مثال آبی که در روشویی ها مورد استفاده قرار می گردد با یکسری فرآیندهای ممکن به آب قابل استفاده مجددا تبدیل می شود.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی بیان کرد: با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است امروزه از آب خاکستری در بسیاری از کشورهایی که با کمبود آب نیز مواجه هستند نیز انجام می شود و تا حدودی توانسته اند مشکل بی آبی را نیز برطرف سازند.

سلطانی اضافه کرد: متاسفانه یکی از اشتباهات رایج که در بسیاری کشورها از جمله ایران نیر انجام می شود استفاده از آب شرب برای آبیاری مزارع، پارک ها و سرویس های بهداشتی عمومی است که خود این عامل باعث هدر دادن بخش عظیمی از منابع آب شرب و تصفیه شده کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای پویش آب رفته باز می گردد در شهرستان خوی

آغاز اجرای پویش آب رفته باز می گردد در شهرستان خوی