مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:052021-10-25بين الملل

پرداخت باج ماهانه شرط شبه نظامیان برای وصل مجدد برق شمال سوریه


شبه نظامیان قسد برای دومین هفته متوالی مردم محله و روستاهای نامبرده را از برق محروم کرده و از غیرنظامیان در این مناطق درخواست کردند تا برای وصل برق به خانه هایشان، - شبه نظامیان قسد برای دومین هفته متوالی مردم محله و روستاهای نامبرده را از برق محروم کرده و از غیرنظامیان در این مناطق درخواست کردند تا برای وصل برق به خانه هایشان، باج ماهانه پرداخت کنند.

پس از گذشت دو هفته از قطع برق یک محله و دو روستای استان الحسکه واقع در شمال سوریه، شبه نظامیان قسد برای وصل مجدد برق از ساکنان درخواست پرداخت باج ماهانه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبه نظامیان سوریه دموکراتیک موسوم به قسد وابسته به نیروهای اشغالگر آمریکا به تجاوزات خود علیه ساکنان شهر الحسکه و مناطق تحت تصرف آنها ادامه می دهند و برای هفته دوم برق منطقه محله الزهور واقع در ورودی جنوب الحسکه و روستاهای العابد و الفلاح واقع در جنوب شرقی شهر را قطع کردند.

در همین ارتباط، خبرگزاری دولتی سوریه سانا گزارش داد که شبه نظامیان قسد برای دومین هفته متوالی مردم محله و روستاهای نامبرده را از برق محروم کرده و از غیرنظامیان در این مناطق درخواست کردند تا برای وصل برق به خانه هایشان، باج ماهانه پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت باج ماهانه شرط شبه نظامیان برای وصل مجدد برق شمال سوریه

پرداخت باج ماهانه شرط شبه نظامیان برای وصل مجدد برق شمال سوریه