مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:052021-10-25سياسي

مردم اختلاف میان دولت و مجلس را نمی پذیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در نشست معاونان پارلمانی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی کشور، - معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: مردم انتظار هماهنگی مجلس و دولت را دارند و اختلاف میان دولت و مجلس را دیگر نمی پذیرند و باید میان دولت و مجلس روابط معقول و منطقی و صمیمانه برقرار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در نشست معاونان پارلمانی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی کشور، برگزاری این جلسات را موجب انسجام و هماهنگی بین دولت و مجلس دانست و گفت: ما مجمع الجزایر جداگانه نیستیم.

هر یک از معاونان پارلمانی ضمن اینکه باید از حوزه کاری خود صیانت کنند، نظرات و دیدگاه خود را هم باید منعکس کنند، اما یک رسالت جمعی هم وجود دارد و رییس جمهوری به این مسأله تاکید دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: در دولت های قبل هم اینگونه بود که افراد را موظف کنند تا فقط بخشی نگری نکنند.

در بحث استانداران معمولا وزیر کشور با رییس جمهوری به توافق می رسیدند، اما الان در جلسات دولت خیلی به جد نظرات موافق و مخالف بررسی می شود و این کندی انتخاب استانداران به دلیل همین است که البته آثار مثبت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اختلاف میان دولت و مجلس را نمی پذیرند

مردم اختلاف میان دولت و مجلس را نمی پذیرند