مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-25سياسي

ارتقای دانشگاه فرهنگیان راهکار رفع بحران کمبود معلم


بحران کمبود معلم مسئله ای است که به سادگی نمی توان از کنار آن عبور کرد؛ بهترین اقدام برای رفع بحران کمبود معلم ایجاد زیرساخت های کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر در اعتراض کمبود معلم و کم توجهی به دانشگاه فرهنگیان بیانیه ای بدین شرح صادر کرد.

آموزش و پرورش از مبنایی ترین مراکز ایجاد و گسترش توسعه و پیشرفت کشور است و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش به مثابه ساخت چشم اندازی بهتر در فضای کشور تلقی می شود.

معلم در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، همواره در جایگاه رشد و بالندگی جامعه و پایه ریزی تمدن نوین اسلامی گام برداشته است، به گونه ای که اهمیت نقش کلیدی معلم در دستگاه آموزش و پرورش بر هیچ کس پوشیده نخواهد بود و در مقابل سایر عوامل زمینه ساز در ارتقای کشور، اساسی ترین رکن است.

برای چندمین سال متوالی شاهدیم مسئله کمبود معلم گریبان مدارس و دانش آموزان را گرفته و سکانداران آموزش و پرورش با تدابیر سطحی مسبب اصلی این وضع هستند.

آموزش و پرورشی که به عنوان دستگاه درجه یک پیشرفت کشور محسوب می شود، نیازمند زیرساخت های لازم برای اجرای هرچه بهتر وظیفه تعلیم و تربیت است و دانشگاه فرهنگیان در این راستا نقش موثری در پیشرفت جامعه دارد که متاسفانه با کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای دانشگاه فرهنگیان راهکار رفع بحران کمبود معلم

ارتقای دانشگاه فرهنگیان راهکار رفع بحران کمبود معلم