مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-25سياسي

تأکید دبیر کل پیمان امنیت جمعی بر حمایت از تاجیکستان در برابر هر گونه تهاجم


دبیر کل سازمان پیمان امنیت جمعی گفت: رزمایش های اخیر پیمان امنیت جمعی بار دیگر افزایش سطح آموزش نهادهای مدیریتی و توانایی واحدهای نظامی را به نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، استانیسلاو زاس ، دبیرکل پیمان امنیت جمعی در پایان تمرینات مشترک نظامی نیروهای واکنش سریع پیمان امنیت جمعی در تاجیکستان در حضور روزنامه نگاران اظهار داشت: تمرینات مذکور توانایی نیروهای واکنش سریع پیمان امنیت جمعی را برای عملی سازی اهداف در زمینه حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی کشورهای عضو این سازمان به نمایش گذاشت.

زاس با بیان این که گرچه ما معتقدیم هرگونه  درگیری بایستی را تمرین نکردیم، برعکس، کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی جانبدار افغانستان با ثبات، مرفه، عاری از جنگ، تروریسم، مواد مخدر هستند، جایی که مردم آنجا زندگی می کنند و زندگی خود را می سازند.

زاس ادامه داد: این رزمایش به تمام جهان، از جمله به بدخواهان کشورهای عضو پیمان امنیت جمعی و تاجیکستان نشان داد که این کشور در برابر مشکلات تنها نخواهند ماند.

بنابر سخنان وی، در جریان این تمرینات مسائل مربوط به نابودی گروه های تروریستی، سازمان های مسلح غیرقانونی که در واقع وجود دارند و تهدید مستقیم هم برای کشورهای عضو پیمان امنیت جمعی و هم خود افغانستان هستند، تجربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید دبیر کل پیمان امنیت جمعی بر حمایت از تاجیکستان در برابر هر گونه تهاجم

تأکید دبیر کل پیمان امنیت جمعی بر حمایت از تاجیکستان در برابر هر گونه تهاجم