مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-25سياسي

تخصیص اعتبار 12 میلیاردی برای مدارس خلخال


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس بیش از 12 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه های آموزش و پرورش خلخال اظهار کرد: برای ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس بیش از 12 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: با توجه به سفر سال گذشته معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و پیگیری پروژه های نیمه تمام و نیاز دانش آموزان شهرستان خلخال، اولویت ساخت و نوسازی در دستور کار قرار گرفت و پیگیری ها در حوزه فرهنگی و آموزشی ادامه خواهد داشت.

تجهیز تالار فرهنگیان نیازمند اعتبار جدید است نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تالار فرهنگیان واقع در روبروی ترمنیال خلخال در مدرسه علی ابن ابیطالب با 500 میلیون تومان در حال اجراست که کارهای عمرانی و ساختمانی تمام شده و برای تجهیز نیازمند اعتبارات جدید از وزارت متبوع است.

نظری در بازدید از پروژه ناصری خلخال تصریح کرد: این مدرسه نیز با اعتبار 4 میلیارد تومان در حال ساخت است و تقریبا 90 درصد از کارها انجام شده و ده درصد بقیه نیز با پیگیری از اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی استان تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 12 میلیاردی برای مدارس خلخال

تخصیص اعتبار 12 میلیاردی برای مدارس خلخال