مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-25سياسي

هشدار دادستان سمنان در خصوص بازگشایی غیرقانونی پیاده راه تاریخی امام


دادستان مرکز استان سمنان از دستور تشکیل سریع جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان مبنی بر جلوگیری ازاحتمال تضیع اموال دولتی و عمومی و از بین رفتن بیت المال خبر داد .

- هشدار دادستان سمنان در خصوص بازگشایی غیرقانونی "پیاده راه تاریخی امام" ایسنا/سمنان دادستان مرکز استان سمنان از دستور تشکیل سریع جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان مبنی بر جلوگیری ازاحتمال تضیع اموال دولتی و عمومی و از بین رفتن بیت المال خبر داد .

محمدشریف ابراهیمی ، دادستان مرکز استان با اشاره به اعتراضات مردمی در خصوص بازگشتیی پیاده راه امام اظهار کرد: در ادامه ورود این دادستانی درخصوص رسیدگی به اعتراضات مردمی مبنی بر تصمیم خارج از چارچوب عوامل شورای شهر سمنان، مبنی بر بازگشایی خیابان امام برای تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی ، این دادستانی مرجع قانونی تصمیم گیرنده در این موضوع را فرمانداری شهرستان سمنان می داند .

وی خاطر نشان کرد: در مکاتبه با سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان تصریح شده است از آنجایی که شورای ترافیک شهرستان سمنان سابقاً مجوز تردد خودروهای حمل و نقل عمومی را در خیابان امام سمنان صادر نموده است ، ولیکن تصمیم جدید عوامل شورای شهر سمنان احتمال از بین رفتن بیت المال و تضیع اموال دولتی و عمومی را متصور می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان سمنان در خصوص بازگشایی غیرقانونی پیاده راه تاریخی امام

هشدار دادستان سمنان در خصوص بازگشایی غیرقانونی پیاده راه تاریخی امام