مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:302021-10-25سياسي

ایجاد صندوق حمایت از زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه


مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور زنان از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز های ویژه خبر داد.

- مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور زنان از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز های ویژه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه کارگروه استانی اموربانوان، زهرا پناهی روا با اشاره به جامعه 500 هزار نفری زنان فرهنگی و 7 میلیونی دانش آموزان دختر در آموزش و پرورش، عنوان کرد: انتظار ما از حوزه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت سیزدهم؛ بالا بردن، هدفمند کردن و قانون مند کردن جایگاه مشاوران امور زنان در نهادهای مختلف به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است به لحاظ انتظاری که زنان فرهنگی و دختران دانش آموز از ما دارند.

وی تصریح کرد: با وجود بیماری کرونا و محدودیت های آن، برنامه های خوبی در حوزه امور بانوان اتفاق افتاد و در حوزه دختران و زنان آموزش ها را کنسل نکردیم و با برنامه زمانبندی به مرحله اجرا درآوردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، پناهی روا از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز های ویژه خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اتفاقات در حوزه امور بانوان طراحی یک چهارچوب سیاستگذاری و تدوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صندوق حمایت از زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه

ایجاد صندوق حمایت از زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه